اخبار ارز دیجیتال در جهان – زوم ارز

روش های ورود به سایت : روش های ورود به سایت میتواند بسیار متفاوت باشد و باید در تمامی دسته ها و تمامی کمپین ها متفاوت بوده باشد بدین معنی که اگر ما سایت فروشگاهی فروش گوشی موبایل داشته باشیم و اگر از تگرام 1000 نفر بازدید کننده وارد سایت می کنیم با 1000 نفر بازدید کننده که با کلمه “خرید گوشی موبایل” وارد سایت شده است میتوانند رفتار های بسیار متفاوتی داشته باشند و یا حتی اگر ما در تگرام تبلیغات انجام می دهیم اگر در کانال علاقه مندان به تکنولوژی تبلیغات کنیم و 1000 نفر ورودی داشته باشیم می توانند رفتاری بسیار متفاوت تر از کاربرانی داشته باشند که از طریق کانال خبری وارد سایت ما شده اند و حتی بیایید یکم موضوع رو پیچیده تر و دقیق تر ببینیم اگر ما در روز اول در همان کانال علاقه مندان به تکنولوژی تبلیغی را منتشر کنیم با عنوان فروشگاه اینترنتی موبایل رفتار کاربران بسیار متفاوت تر از تبلیغ روز دوم با عنوان “تخفیف 40% ویژه کاربران کانال تلگرامی علاقه مندان به تکنولوژی برای خرید موبایل” خواهد بود پس می بینیم که روش های تبلیغ باید به تفکیک مسیر ورودی مثل : ورودی ارگانیک از طریق گوگل و یا تبلیغات اینستاگرام و یا تگرام و یا تبلیغات CPC و یا …

بطور مثال اگر کسب و کار ما یک فروشگاه اینترنتی هست موارد زیر مشخص میگردد. هدف: معرفی مفاهیم پایه استارت آپ ها است در انتهای دوره دانشپذیران امکان شناسایی و تمیز میان استارت آپ و کسب و کار را دارند و آمادگی لازم جهت ایجاد کسب و کار کوچک را فرا می گیرند. در پایان، چون اکثریت فروشها در دنیای تجارت الکترونیکی واقعا در وبسایت شما رخ میدهد، مهم است شاخصهای کلیدی عملکرد وبسایت را پیگیری کنید که کمک به افزایش فروش شما میکند.

مرحله اول – برای کسب و کار آنلاین خود قیف فروش ترسیم کنید: برای ترسیم قیف فروش در دیجیتال مارکتینگ باید مراحل اصلی کسب و کار آناتین خود را که برای باید بر اساس استراتژی درست می باشد را ترسیم کنید و همیشه هدف های نهایی از کسب کار خود را مشخص کنیم. زمانی که به دنبال افزایش فروش خود هستید، مطمئن شوید که شاخصهای کلیدی عملکرد دیجیتال مارکتینگ بالا را پیگیری میکند و سپس با استفاده از این اطلاعات تصمیمات هوشمندانهتری در بحث بازاریابی میگیرید. شاید شما دارای یک کسب و کار سنتی یا مغازه در زمینه فروش کالاهای دیجیتال هستید و یا قصد ورود به این حوزه را دارید اما خودتان هم میدانید که داشتن یک مغازه به چه سرمایه بالایی نیاز دارد.

اما این کار نیز مشکلات خود را دارد که یکی از آنها، دشواریهای بازاریابی است. اما با توجه به اینکه سابقه زیادی در این زمینه دارد، میتواند یکی از گزینهها برای علاقهمندان به این حوزه باشد. اما معامله گر یا تریدر (Trader) ارزهای دیجیتال معاملات خود را برای مدت طولانی باز نگه نمیدارد و با انجام معاملات بیشتر برای مدت کوتاهتر سعی در کسب سود دارد. خوب همانطور که می بینیم در هر مرحله از قیف فروش در دیجیتال مارکتینگ ما رفتار کاربران متفاوت بوده و نرخ های تبدیل ما نیز در اینجا مقدار های متفاوتی داشته که این نشان دهنده میزان اثربخشی تبلیغات و بهینه بودن سایت ما برای هدایت بازدید کننده به هدف نهایی ما یعنی خرید و تکرار خرید بوده که دو نکته خیلی مهم در اینجا وجود دارد.

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسیها ماهیت فیزیکی ندارند یعنی شما اگر ارزی مانند بیت کوین را بخرید، سکه دریافت نخواهید کرد، درواقع اصلا هیچ سکهای در این بازار وجود ندارد و اطلاعات شما در کیف پول دارایی شما را نشان میدهد. دیجیتال مارکتینگ فرصتهای شغلی زیادی را ایجاد کرده است و هر روز شاهد آگهی استخدام در این زمینه هستیم. علاوه بر این، شما میتوانید نرمافزار تجارت الکترونیکی خود را بررسی کرده تا مطمئن شوید هیچ مشکل فنی که جلوی خرید آسان مشتریان را بگیرد وجود ندارد. در نهایت میتوان موضوع فعالیت دیجیتال مارکتینگ را به عنوان داده کاوی و تحلیل داده ها و تدوین استراتژی نگاه کنیم و رسالت یک دیجیتال مارکتر حرفه ای را در بهینه سازی هزینه های تبلیغاتی نگاه کنیم و رفتار مشتریان را تحلیل کنیم تا به نتیجه مطلوب ترین دست پیدا کنیم.

در بسیاری از کمپین های تبلیغاتی برای تدوین استراتژی باید شاخص هزینه کسب مشتری و یا CAC بدست آورده شود تا به صورت هدفمند استراتژی آینده ما تدوین شود بطور مثال اگر قرار هست برای جذب کاربر جدید به کاربران مبلغی هدیه داده شود این شاخص به ما کمک میکند که برای جذب هر مشتری ما باید مبلغ 4000 تومان هزینه تبلیغات داشته باشیم پس اگر برای معرفی کاربر جدید به هر مشتری مبلغ 2000 تومان هدیه داده شود ما می توانیم با هزینه کمتری کاربر جدید کسب کنیم و کاربران را نیز به صورت هدف مندتر و با رضایت بیشتر وارد سیستم کنیم.