دیجیتال مارکتینگ – بهینتا

اینستاگرام مارکتینگ در حال حاضر به یک بحث داغ و مهم تبدیل شده است، این موضوع که کسب و کار شما کجا باشد اهمیت ویژه ای دارد، اگر هنوز هم تردید دارید، و فکر می کنید که کسب و کارهای سنتی جایگاه خوبی دارند، مطمئن باشید که تا چند سال آینده مشتریان شما در اینستاگرام و فضای وب برای دریافت خدمات و محصولات شما دست و پا می شکنند! پس چیزی که مهم است نسبت تعامل فالوئر های شما به تعداد فالوئر های شماست! اگر شما یک آگهی تبلیغاتی در روزنامه قرار دهید، به سختی میتوانید تعداد افرادی که صفحه را عوض کردند و افرادی که به تبلیغ توجه کردند را ارزیابی کنید.

در لندینگ پیج از call to action استفاده کنید: وقتی مخاطب مورد نظر به درستی شناسایی شد، او را به صفحه فرود راهنمایی کنید و از او بخواهید کار مشخصی انجام دهد. کمک گرفتن از یک مشاور اینستاگرام با تجربه و توانا، بسیار برای پیشرفت و روند صعودی یک پیج لازم است. در حال حاضر، با گذشت زمان و بروزرسانی های موفق اینستاگرام، این نرم افزار بسیار پیشرفت نموده و در هر نسخه خود رشد بسیار خوبی داشته است. نرم افزار اینستاگرام، بستر بسیار مناسبی برای پیشبرد انواع کسب و کار هاست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای کلمه کلیدی مد نظرتان یک هشدار ایجاد کنید.

بنابراین هنر یک مشاور این است که با استفاده از تخصص و تجربه خود بتواند تعامل پیج شمارا بالا ببرد و کاری کند که مخاطب هدف شمارا سریع تر و راحت تر پیدا کند و از طریق دیارکت و یا تماس تبدیل به مشتری شود! بازاریابی در اینستاگرام و جذب مشتری، یکی از حساس ترین نکات مربوط به اداره یک پیج کاری اینستاگرام و از عوامل اصلی موفقیت آن است. بازاریابی از طریق ایمیل کم هزینه ترین ابزار بازاریابی است.

تولید فیلم کوتاه تبلیغاتى با هدف تحریک ذهن مخاطب در کوتاه ترین زمان ممکن. این محتوا بیشترین اعتماد را در مخاطبان دیگر ایجاد میکند. این ابزار دیجیتال مارکتینگ ویژه کسب و کارهای آنلاین طراحی شده و تلاش میکند از طریق تهیه و ارائه محتوا به اعتماد سازی و جلب نظر مشتریان سرعت ببخشد. در بازاریابی محتوا، از طریق اطلاعات ارزشمند، جذاب و مرتبط، باید مشتری بالقوه را مایل به خرید کند. این نرم افزار به دو صورت می تواند برای شما مفید باشد: گاه تنها برای تبلیغ و جذب مشتری بیشتر کاربرد دارد، و گاه برخی از کسب و کارها اساسا از طریق اینستاگرام هدایت می شوند و در خارج از فضای مجازی فعالیتی رسمی ندارند.

البته دیجیتال مارکتینگ در حالی مفید واقع خواهد شد که شما برای شغلتان برنامه ی بلند مدت داشته باشید. مشاوره اینستاگرام برای چه کسانی مفید است؟ این محبوبیت بی نظیر این شبکه اجتماعی، موجب افزایش فوق العاده تعداد کاربران و اکانت ها نسبت به اوایل فعالیت خود است. به نظر شما تعداد فالوئر چقدر مهم است؟ در ضمن شما حتی اگر محتوای مناسبی را هم بیابید، زمان اکران محتوا به همان اندازه مهم خواهد بود.

عدد فاوئر برای پیج هایی که میخواهد تبلیغ بگیرند (اینفلوئنسرها،بلاگر های ویا پیج های تفریح و سرگرمی) تا حدی مهم است که در مورد این پیج ها کلا سیاست من به عنوان یک مشاور متفاوت از پیج های کسب وکار است. پیج هایی وجود دارند که شاید تعداد فالوور چندانی نداشته باشند، اما بازاریابی هوشمندانه و موفق آن ها برای دارنده اکانت بسیار سودده و پردرآمد است. تعداد بالای کاربران، افزایش تعداد کسب و کار های اینستاگرامی و صنعت تبلیغات را با خود به دنبال دارد. استفاده از کانالها و شبکه های کسب و کار دیجیتالی مانند موتور جستجوگر گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وبسایت شرکتها برای تماس با مشتریهای فعلی و مشتریهای آینده است.

بر اساس گفته های مارتک (MarTech)، ویدئو این پتانسیل را دارد تا توجه مشتری را در سایت های خرده فروشی به میزان دو دقیقه بیش از مقدار متوسط جلب کند (این مدت در دنیای دیجیتال برابر با یک عمر است) و ویدئویی که به خوبی بهینه سازی شده باشد می تواند شانس شما را درقرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل حداقل تا 50 درصد افزایش دهد.