دیجیتال مارکتینگ : تاریخچه و مفاهیم + اینفوگرافیک – آیمارکتور – دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

در بازاریابی سنتی، شرکت ها مجبورند تنها به محتواهای متنی و چند قطعه تصویر اکتفا کنند. به این دلیل که تبلیغات Broad Match برای دسترسی به حجم وسیعی از بیننده ها در دیجیتال مارکتینگ ایجاد می شود، جستجو کننده ها ممکن است تبلیغ شما را ببینند، در حالیکه تبلیغ شما نامرتبط است، بر روی آن کلیک کنند و این باعث افزایش خیلی سریع هزینه های شما شود.

نوع پیش فرض کلمات کلیدی در ادوردز بوده و هدف آن این است که به حجم وسیعی از بیننده ها برسد. در News BTC، میتوانید طیف وسیعی از مطالب آموزشی، فهرست ICO و تقویم رویدادها را نیز به دست آورید. امیدوارم با مفهوم و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به خوبی آشنا شده باشید و از این مقاله نیز استفاده کافی را برده باشید. در ادامه این مقاله در مورد این بازاریابان با نقش های مختلف بیشتر صحبت خواهیم کرد. اگر یک بلاگ دیگر در مورد محصول شما صحبت کرد میتوانید از طریق این هشدار متوجه شوید و مقالهای را در شبکههای اجتماعی خود ارتقا دهید.

همچنین بانک مرکزی انتظار دارد تا برنامه خرید اوراق قرضه را تا اوایل ماه مارس امسال متوقف کند؛ در حال حاضر میزان خرید اوراق به ۳۰ میلیارد دلار در هفته کاهش یافته است. دارد. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که تجربیات فراوانی را میتواند به دانشجویان خود منتقل نماید. و معیارهایی را انتخاب کنید که بالادستیهای شما به آنها علاقهی بیشتری دارند. در این مرحله سعی می کنید با مشتریانی که اولین خرید را از شما انجام میدهند تعامل بیشتری برقرار کنید و آن ها را وارد فرآیند وفادار سازی به برند خود کنید. Phrase Match نیز تطبیقی از Broad Match است، اما همانند Modified Broad Match کنترل بیشتری بر روی کلمه کلیدی به شما می دهد.

تبلیغ شما زمانی نشان داده می شود که دقیقا همان عبارت در جستجو وجود داشته باشد، اما کلمات دیگری نیز در ابتدا و انتهای آن عبارت می تواند وجود داشته باشند. بازاریابی محتوا نیز یکی از روش های متداول ، کم هزینه و با بازده عالی در دیجیتال مارکتینگ می باشد ، و منظور از محتوا نه فقط متون نوشتاری ، بلکه این روش تولید محتوای ویدئویی ، صوتی ، تصاویر را نیز دربرمی گیرد. چه محتوای دیجیتالی باید تولید کنیم؟ در این صورت شما باید به دنبال مشتری بگردید، قیمتهای پیشنهادی را بررسی کنید، مشتری موردنظر را پیدا کنید، معامله کنید، سند را به نام فروشنده بزنید و پولتان را دریافت کنید.

روش قدیمی و سنتی به این صورت بود که شرکت ها و کمپانی ها به دنبال مشتریان میگشتند. به نقل از سایت smartinsights طبق تحقیقاتی که صورت گرفت، در کمال ناباوری مشخص شد بسیاری از بیزینس ها و شرکت های کوچک و بزرگ استراتژی دیجیتال مارکتینگ ندارند! درصورتیکه در کانتنت مارکتینگ مشتریان شرکت ها را سرچ میکنند. به عبارت دیگر میزان نیاز به کانتنت مارکتینگ روز به روز بیشتر میشود. در درس یکم این آموزش، مقدمهای از بازاریابی دیجیتال بیان و اهمیت آن بررسی میشود. اما زمانی که از علامت “-” قبل از هر کلمه استفاده کنید، در زمان جستجو اگر آن کلمه در کنار کلمه ی کلیدی شما باشد، دیگر تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد.

در حالی که در کانتنت مارکتینگ معرفی محصولات می تواند باروشهای مختلفی انجام شود. در کانتنت مارکتینگ هیچ گونه محدودیتی از لحاظ کمی وجود ندارد ، شما نویسنده سایت خود هستید، این سایت می تواند به اندازه یک دایره المعارف و یا یک کتاب کوتاه مطلب داشته باشد. بزرگترین امتیاز کانتنت مارکتینگ قرار دادن محتوای مالتی مدیا درسایت و بستر اینترنت است. از آن جایی که دیجیتال مارکتینگ مراحل خرید را راحت تر کرده است ، میزان خرید بالا رفته است. با این نوع کلمه کلیدی، جستجو کننده ها فقط زمانی می توانند تبلیغ شما را ببینند که دقیقا عبارت مورد نظر شما را جستجو کرده باشند.

وقتی از Broad Match استفاده میکنید، تبلیغ شما دارای این شرایط است که برای تمام کلمات موجود در کلمه کلیدی ای که استفاده کرده اید و بیینده جستجو می کند به نمایش گذاشته شوند. در این مزایده هر شخص که Ad Rank آن بالا قرار گیرد برنده مزایده از سوی گوگل می شود ، همان طور که در تصویر مشاهده می کنید Ali با Ad Rank 0.32 از بقیه تبلیغ دهندگان بالاتر بوده و گوگل آن را در نتایج بالاتر قرار می دهد.