دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی ویروسی در مدت زمان کوتاهی ترافیک وبسایت را به شدت بالا میبرد. همانطور که در بالا گفته شد، هر ابزاری که دسترسی به فضای آنلاین را فراهم میکند نوعی دارایی دیجیتال مارکتینگ به شمار میآید. اما همواره سعی داشته باشد که در قرارداد وظایف شرکت دیجیتال مارکتینگ را مشخص کنید و بدین کارها نیز بسنده نکنبد و در بند دیگر استثناء ها را نیز درج کنید. در روش دیجیتال مارکتینگ از ابزارهایی مانند داشبوردهای تحلیلی در جهت کسب موفقیت و افزایش بازده سرمایهگذاری خود استفاده کنید که نسبت به روشهای تبلیغاتی سنتی مانند بیلبوردها یا تبلیغات چاپی نتیجه بهتری دارند.

به عنوان مثال یک بازاریاب محتوایی در تیم دیجیتال مارکتینگ میتواند سراغ تهیه محتواهایی برای وبلاگ برود، که ثابت شده این کار در سالهای اخیر بیشترین میزان جذب مخاطب را داشته است. 13- مجری متعهد تدوین استراتژی اجرایی بازاریابی محتوایی و ارائه ۲ گزارش تفصیلی از روند پیشرفت پروژه می گردد.

این کار را میتوان با ارائه محتوایی انجام داد که برای آنها سرگرمی ایجاد کند یا اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهد. گوگل، یاهو و «بینگ» (bing) همگی این امکان را برای شما فراهم میکنند که در صفحه نتایج آنها تبلیغ کنید. در کانتنت مارکتینگ قبل از هر چیز نیاز، سبک زندگی مخاطبان و همچنین صدا و لحن برند خود را مشخص کنید و با توجه به کلیه این موارد اقدام به تولید محتوای با کیفیت کنید.

اگر میخواهید بدانید که دیجیتال مارکتینگ چیست باید از رقبای خود شناخت داشته باشید. تبلیغات PPC اشکال مختلفی دارد، برای مثال تبلیغات گوگل که در بالا به آن اشاره شد نوعی تبلیغات کلیکی است. اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی از طریق چهرههای تاثیرگذار و مشهور برای رسیدن به اهداف بازاریابی است، که به عنوان یکی از محبوبترین روشهای بازاریابی در سالهای اخیر و البته مبحثی جدیددر ایران به آن پرداخته شده است.

زمانی که این موضوع مشخص شد، می توانید از این اطلاعات برای مشخص کردن این که چقدر هزینه تبلیغات برای رسیدن به این هدف درآمدی لازم است استفاده کنید. اگر شرکت شما یک اپلیکیشن موبایل دارد که به کاربران اجازه می دهد که با برندتان تعامل بر قرار کنند و خرید کنند شما در این حالت زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار خواهید گرفت.

براساس نتایج تحقیقات بالا، ما شاهد یک رویکرد بهبود یافته در خصوص استفاده از این نوع بازاریابی هستیم و کمتر از نیمی کسبوکارها هنوز از استراتژی دیجیتال مارکتینگ استفاده نمیکنند. این نوع تبلیغ به دلیل هدفمند بودن و صرف بودجه ی به صورت هدفمند محبوبیت بسیاری نزد کسب و کار ها و برند ها دارد.

هزینه می تواند از سوی شرکت دیجیتال مارکتینگ به دلیل جدید بودن کار و یا مشخص نبودن آن به صورت تقریبی ارائه شود . کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign و گوگل ادز Google Ads که از دیگر شاخه های دیجیتال مارکتینگ می باشد را می توانید پس بازاریابی و انتشار محتوا اجرا کنید. تبلیغات داخل گوگل از سرویس گوگل ادز مدیریت و اجرا میشوند. 6- خسارات ناشي از تعميرات و دستکاری انجام شده توسط افراد متفرقه، بعهده کارفرما میباشد و اگر این امر باعث پاک شدن فعالیت های مجری گردد کارفرما میبایست کل خسارات این قرارداد را به طور کامل با مجری تسویه نماید.