دیجیتال مارکتینگ چیست؟

حتی میتوانید این توضیحات را در قالب یک پست ثابت و یا استوریهای هایلایت شده نیز در اختیار مشتریان جدید قرار دهید. 2) 83 درصد از کاربران اینستاگرامی، برندها و محصولات جدید و مورد نیاز خود را از طریق این پلتفرم جستجو میکنند و مییابند. بازاریابی موبایلی با بهرهگیری از فناوریهای مدرن موبایلی مثل خدمات مبتنی بر موقعیت یا کمپینهای بازاریابی مبتنی بر موقعیت جغرافیایی فرد استفاده میکند؛ این شیوهای است که با آن میتوان از فناوری برای ایجاد پروموشنهای شخصی شده در مورد کالاها و خدمات برای یک کاربر استفاده کرد؛ کاربری که همواره بدون هیچ سیمی به یک شبکه متصل است.

حتی اگر خودتان به اصول عکاسی مسلط نیستید و دوربینهای حرفهای در دست ندارید، این کار را به یک تیم متخصص بسپارید و یا با گوشیهای هوشمند با کیفیت بسیار بالا و با نورپردازی حداقلی و در زوایای مختلف از محصولات و یا رویدادهایی که نیاز دارید، عکاسی کنید. در ادامه شیوه دیگری که سبب ایجاد تعامل بین شما و مخاطبان میشود را نیز مورد بررسی قرار میدهیم؛ توجه داشته باشید که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و میتواند نقش بسیار موثری داشته باشد.

اگر شما بتوانید به وسیله محتواهایی که در اینستاگرام منتشر میکنید، سطح حرفهای بودن و تخصص خود را به مشتریان نشان دهید، آنگاه امکان اعتماد کردن آنها به شما بسیار زیاد است و آنها صلاحیت فروش محصول یا ارائه خدمات و یا فعالیت در زمینه تخصصی کسبوکار را برای شما قئل خواهند شد.

با پاخگویی به موقع و خوشرویی به مشتری در وهله اول فعالیت مداوم و هوشیار بودن خود را نشان دادهاید؛ در وهله دوم نیز اهمیت او برای خود را به او یادآور شدهاید؛ و همچنین مشکلات و سوالات او را پاسخگو بودهاید و آنها را حل کردهاید. پس باید بتوانید بخش اول ویدیو را آنقدر جذاب و همراه با نیاز مخاطب تنظیم کنید که بهترین بازخورد را از آن دریافت کنید. اما موردی که برای همه مهم و حائز اهمیت است نحوه دریافت هزینه قرارداد دیجیتال مارکتینگ است در قراردادی که فی مابین شما و مشتریانتان انعقاد می شود باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و مبلغ دیگر را در تاریخی دیگر و مابقی نیز در پایان قرارداد دریافت شود توجه داشته باشید که عمده مبلغ باید در همان دو مرتبه اول دریافت شود ولی باز هم با توجه به استراتژی شرکت شما و مقدار مبلغ میتواند متغیر باشد و هیچ اجباری برای اینگونه دریافت نخواهد بود.

شما باید بتوانید ویدیویی جذاب، با حداقل زمان ممکن تولید کنید که مخاطب بیحوصله امروز را دلزده نکند و البته چند ثانیه اول هر ویدیو، کنکوریست برای خودش! برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را به بهترین نحو جذب کنید، باید بتوانید محتوایی با کیفیت، جذاب، مرتبط و مفید ارائه کنید که در وهله اول مشتری را از نظر بصری جذب کند و در وهله بعد او را نگه داشته و ما را به مقاصد خود نزدیک و نزدیکتر کند. اینستاگرام، پلتفرمی برای به اشتراک گذاری محتواهای بصری است. محتواهای قابل اشتراک در اینستاگرام، میتوانند در قالبهای متفاوتی با مخاطبان به اشتراک گذاشته شوند.

هزینه مشاوره با یک مشاور اینستاگرام چقدر است؟ تامی کانیزارو مشاور بازاریابی شرکت IBM تعریف خوبی از دیجیتال مارکتینگ کرده است؛ او در تعریف خود از دیجیتال مارکتینگ میگوید: «دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی است. پس جای هیچ تردیدی برای اعتماد او و اعتبار خود باقی نمیگذارید و به همین سبب او نیز به خرید از شما ترغیب خواهد شد و همچنین شما را به دیگران نیز معرفی خواهد کرد. پس اگر محتوا پادشاه است، چرا با او همانند یک پادشاه رفتار نکنیم؟ مدیران دیجیتال مارکتینگ وظیفه دارند برای برگزاری کمپینهای بازاریابی که به معرفی شرکت و محصولات/خدمات آن و افزایش میزان فروش منجر میشود، برنامهریزی کنند و پس از شروع کمپین، مدیریت آن را به عهده بگیرند.همچنین بخش قابل توجهی از کار مدیر دیجیتال مارکتینگ یا سایر دیجیتال مارکترهای شرکت، پس از پایان یافتن یک کمپین بازاریابی، آغاز میشود.

پس از انجام مراحل ذکر شده و شارژ کردن حساب کاربری افراد قادر خواهند بود تا به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند و اما در اینجا ذکر این نکته لازم است که از آنجایی که بازار ارز دیجیتال یک بازار نوظهور بوده و دارای ریسک بالایی است تمامی افرادی که قصد سرمایه گذاری در آن را دارند باید قبل از هر اقدامی به طور کامل در این باره مطالعه کرده و از مشاوره سرمایه گذاری ارز های دیجیتال استفاده کنند تا ریسک تحمیل زیان را به حداقل برسانند .