دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ممکن است کمی تجاری به نظر برسد و در واقع ، بسیاری از فعالان اینستاگرام وقتی که اینستاگرام برای اولین بار قوانین محتوای مارکدار را معرفی کرد خشمگین شدند. همانطور که می دانید اغلب فعالان در اینستاگرام بر اساس آزمون و خطا توانسته اند روش های موفقیت و جذب فالور را پیدا کنند. این ابزارهای رایگان هستند و می توانید از آنها برای درک و تجزیه و تحلیل دقیق نحوه تعامل کاربران با محتوای خود استفاده کنید.هرچه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تعامل کاربران با پست های خود کسب کنید می توانید محتوای مناسب خود را برای افزایش تعامل و جذب فالور برای بازاریابی اینستاگرام تولید کنید.

انتخاب هشتگ های مناسب و نحوه استفاده از آن، انتخاب تصاویر باکیفت و چگونگی انتشار انها، بهترین زمان برای استفاده از استوری و انتشار پست، تکنیک های اصولی برای استفاده از مشتریان به عنوان ابزارهای تبلیغ و فروش بیشتر و دستورالعمل ها کلیدی برای افزایش بازدید از حساب کاربری مهمترنی مواردی هستند که در این کتاب مطرح شده اند.

برای ایجاد تصاویر و فیلم های جذاب برای استوریهای خود می توانید از ابزارهایی مانند استفاده کنید. استفاده از بومرنگ نیز تصاویر شما را مانند گیف نمایش میدهد.Canva و InVideo.فیلترهای صورت ، استیکرهای مختلف و یا ایجاد تصاویر جذاب و فان نیز از دیگر تکنیک های انتشار استوری اینستاگرام میباشد. میتوانید به صورت پروژهای کار کنید.2. اولین قدم این است که سعی کنید چند اینفلوئنسر را که دارای محصول یا خدمات مشابه شما هستند شناسایی کنید و برای معرفی محصولاتتان با آنها همکاری کنید.همچنین میتوانید از خدمات پکیج دیجیتال مارکتینگ آوید نیز بهره مند شوید. شما از عکس و ویدویهای کوتاه میتوانید استفاده کنید و با استفاده از لایو با کاربرانتان ارتباط برقرار کنید.

تصور زندگی بدون اینترنت و ارتباط مجازی غیرممکن است. از آنجا که موفقیت تجاری به ارتباط موثر و دائمی با مخاطب وابسته است، شبکه های اجتماعی می توانند از طریق برقراری ارتباط ساده تر با مخاطب به سودآوری تجاری منجر شوند. در گام بعد نویسنده بر روی آموزش نکاتی متمرکز می شود که می تواند به مسدود شدن حساب کاربری ما در اینستاگرام منجر شود.

به یاد داشته باشید عکس هایی را که می خواهید پست کنید عاقلانه انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که آیا عکسی که می خواهید انتخاب میکنید برای کاربران شما مناسب است؟ همچنین تصمیم گیری در رابطه با انتخاب کانال های بازاریابی ، اختصاص بودجه و ترتیب تبلیغات ، نظارت بر نتایج بدست آمده ، را برعهده دارد.

گفتیم که عادات خرید در مشتریان تغییر کرده و حالا بیشتر مردم قبل از خرید، به دنبال دریافت اطلاعات موثق و مفید هستند تا بر این اساس انتخاب خود را انجام دهند. این کتاب با ارائه آموزش های حرفه ای به شما کمک می کند تا با ترفندهای اصلی بازاریابی در محیط اینستاگرام آشنا شوید.

این اطلاعات به شما کمک می کند تا زمان و سرمایه خود را نسبت به بازدهی کانال و اینکه چه تعداد کاربر از این شبکه ها به وب سایت شما آمده اند، تقسیم بندی و اولویت بندی کنید. دومین کتاب اینستاگرام مارکتینگ که می تواند در مسیر موفقیت به شما کمک کند کتاب هفت نکته طلایی نوشته احمد اردیبهشت است. اگر فردی مبتدی هستید و می خواهید برای بازاریابی در اینستا کتاب اینستاگرام مارکتینگ مناسب را پیدا کنید، یا اگر فردی نسبتا حرفه ای هستید اما در پیدا کردن ابزار مناسب برای موفقیت در اینستاگرام با مشکل مواجه هستید، کتاب اینستاگرامر را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر می پرسید چرا بازاریابی دیجیتال مهم است ، پاسخ این است که رقبای شما از آن استفاده می کنند. متین کاظمی نویسنده کتاب هنر اینستاگرام مارکتینگ سعی می کند تعریفی درست از بازاریابی در اینستاگرام، مزایا و ابزارهای آن برای خواننده ارائه کند. به همین دلیل، سعی کنید کتاب ها را از پایه تا پیشرفته مطالعه کرده. در نقش مدیر ارشد، تا ۴۰۰۰۰ پوند هم افزایش دیده شده است. در نتیجه می توانید در همگام شدن با اقتصاد آنلاین و افزایش بهره وری تجاری موفق عمل کنید. با این روش دنبال کنندگانتان از محتوای تولید شده توسط کاربر حتی بیشتر از محتوای شما لذت خواهند برد زیرا متفاوت و غیرقابل پیش بینی میباشد.

در این شبکه اجتماعی بیش از 800 میلیون کاربر فعال هستند. اما حضور در بستر اینترنت و فضای مجازی کافی نیست و برای فعالیت در حوزه ی بازاریابی دیجیتال ابتدا باید رفتار مشتری، بیشترین تایمی که بازدید از شبکه های اجتماعی و اینترنت بالاست بررسی شود و تبلیغات در آن زمان منتشر شود تا توسط طیف وسیعی از کاربران مشاهده شود و بهترین بازخورد را دریافت نماید. این کار بسیار ساده است شما با قرار دادن پستها آنها و تگ کردنشان برای آنها انگیزه ایجاد میکنید تا برای شما محتوا و پست ارسال کنند و حتی تعداد فالورهای صفحه. تمام صحبتهایی که تا به اینجا انجام دادیم برای این بود که وقتی مشتری وارد قلعه ما میشود تجربه خوبی را پشت سر بگذارد، با لب خندان و حس رضایت، قلعه ما را ترک کند و حتی با خودش قرار بگذارد که دوباره پیش ما برگردد.

حتی می توانید اطلاعات دموگرافیکی پیروان خود از جمله اطلاعات مربوط به سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و بیشترین ساعات فعالیت کاربران را نیز مشاهد کنید. در قسمت Insights می توانید آماری مانند نمایش داده های مربوط به تعامل و موارد دیگر را مشاهده کنید. اگر بتونین با استفاده از تکنولوژیهای دیجیتال، سفر مشتری در طول چرخه خرید رو بهبود بدین، احتمالا نتایج مثبت اون رو در درآمد نهایی کسب و کارتون مشاهده میکنین. در این کتاب مدلی با نام تیما ارائه شده که خواننده با یادگیری و پیاده سازی آن می تواند عملکردی مثبت در جذب فالوور وتبدیل آن به مشتری دائمی داشته باشد.