منابع یادگیری دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) – فنولوژی

دقیقا مثل بورس ، نتایج نوسان دارند – که اغلب به دلیل عواملی مانند تغییرات فصلی یا سالانه که رفتار مخاطبین را به دنبال دارد، اصلاح الگوریتمهای گوگل و پیشرفت در فناوری دیجیتال است. حتی اگر یک بلاگ ساده را در وبسایت دارید برای بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO) امنیت وبسایت را افزایش بدهید. بهینه شده برای موتورهای جستجو (SEO)- مخاطبین هدف شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند. مخاطبین شما باید بتوانند وب سایت شما را در گوگل پیدا کنند.

بازاریابی محتوا همچنین به شما کمک می کند در فضای دیجیتال یک سرو گردن از رقبا بالاتر باشید. به این نکته توجه داشته باشید که هدف شما تنها افزایش ترافیک نیست بلکه جذب و فروش را نیز شامل میشود. پس منتظر داستان بعدی باشید که حالاحالاها قرار است پای هزارویکشب علیباباییها بنشینیم. یعنی شما بنری برای معرفی کسب و کار خود طراحی می کنید و فقط در ازای کلیک هایی که بر روی آن می شود هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید. تعیین بازار هدف از آن جهت اهمیت دارد که شما برای تمرکز روی نحوه تبلیغات خود و همچنین ایجاد کمپین های مختلف به یک دیتای مشخص نیاز دارید.

قانون یا مورد مشخصی برای یک شرکت دیجیتال وجود ندارد ولی آن چه که مشخص است خدمات دیجیتال مارکتینگ را میتوان در دستهبندیهای زیر تقسیم بندی کرد. در حالی که متریکها در شکل گیری استراتژی های خاص مفید هستند ، اما تنها برخی از راهکارها میتوانند به شما در اصلاح استراتژی کسب و کار به شما کمک کنند. کسی که تولیدکننده پست های جذاب در اینستاگرام است، قطعاً هدف کسب درآمد دارد. وقتی چند میلیارد کاربر در شبکههای اجتماعی وجود دارند که ساعتهای زیادی از وقت خود را در آنها میگذرانند، فروش محصولات، ارائه خدمات، معرفی برند، برندسازی دیجیتال و هر اقدامی که به توسعه کسب و کار منجر شود، خیلی سریعتر و سادهتر خواهد بود.

یقینا یادگیری بازاریابی اینترنتی تضمین کننده سود آوری در کسب و کارتان است. به لطف ترکیبی از الگوریتم های رسانه های اجتماعی دسترسی ارگانیک به رسانه های اجتماعی در کمترین پیچیدگی خود قراره گرفته است . به همین دلیل میخواهیم هم شما به عنوان شرکت کننده دوره و هم ما به عنوان تهیهکنندگان آن، ارزش واقعی این دوره را از یاد نبریم. نحوه عملکرد واقعی SEO به این شکل است: گوگل و سایر موتورهای جستجو صفحات موجود در وب را پایش می کنند و آنها را در بزرگترین کتابخانه جهان فهرست بندی و دسته بندی می کنند.

اما مشکل اینجاست: خزنده های موتور جستجو به زبانی متفاوت از ما صحبت می کنند -زبان HTML آنها نمی توانند کلمات موجود در یک صفحه را بخوانند و نمی توانند یک تصویر را “ببینند”. همچنین متوجه خواهید شد که آنها از چه فرصتی استفاده نمی کنند و چه چیزی ضروری است که از آنها در موتورهای جستجو سبقت بگیرید و شرکت خود را رشد دهید.

مشاغل به ازای هر 1 دلاری که در Google Ads خرج می کنند به طور متوسط 2 دلار درآمد کسب می کنند. SEO یکی از شاخه های SEM است و فرآیند تغییر و به روزرسانی کد و محتوای وب سایت شما در این حوزه جا میگیرد تا صفحات وب شما در نتایج جستجو به صورت ارگانیک رتبه بالاتری را کسب کنند.

در طول مسیر حرفهای خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ، شما درخواست های متعددی برای ترقی دادن و توسعه انواع کسب و کارها دریافت خواهید کرد. ارزهای دیجیتال که انواع مختلفی هم دارند نوعی پول هستند که مورد معامله قرار میگیرند. انواع قالب وردپرس مارکتینگ و استارت آپ با دموی ها منحصربه فرد و ساخته شده با بهترین صفحه سازهای وردپرس مانند ویژوال کامپوزر و افزونه المنتور را می توانید از راست چین دانلود کنید.

شما می توانید صدها وب سایت و سیستم عامل را از جمله رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، LinkedIn و Facebook هدف گذاری و بازاریابی مجدد کنید. سئو یکی از بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنیدنرخ تبدیل کاربران 14٪ است، در حالی که این عدد برای تبلیغات چاپی فقط 1.7٪ است.

پرداخت بهازای هر کلیک بر روی تبلیغات ، یا همان جستجوی پولی است. به این معنا که به ازای هر کلیک که بر روی لینک شما می شود، مبلغی از اعتباری که پیش گوگل دارید کم می شود. سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن وارد یک سیستم خودکار(CRM) می شود که به طور خودکار ایمیل ها و پیام های از پیش تعیین شده را ارسال می کند که به این روش اتوماسیون بازاریابی میگویند. PPC زمانی که برای تبلیغات در SERP اعمال میشود، زیر چتر بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) قرار میگیرد؛ اما میتواند به بازاریابی وابسته (که در ادامه توضیح میدهیم) و تبلیغات در سایتهای پربازدید دیگر نیز گسترش یابد.

حتی اگر هدفتان شرکت در این دوره نیست باز هم به شما پیشنهاد میکنیم تا آخر این گفتگوی کوتاه که نیمچه سفری به قلب دوره است در کنار ما بمانید. نقش بازاریابی دیجیتال این است که به شما کمک کند تا دیده شوید، مورد توجه قرار یگیرید ، سرنخها را ببینید و در نهایت سرنخ را به مشتری تبدیل کنید. اگر شما یک برند فروشگاهیی هستید و یا در وبسایت بخشی دارید که اطلاعات کاربران رو دریافت میکنید، نیاز به امنیت بالا دارید. شما سهام را – کلمات کلیدی خودتون در نظر بگیرید – بر اساس اطلاعاتی که دارید در یک زمان مشخص انتخاب میکنید و صبر میکنید که سهام شما نتیجه بده و رشد کند و حتی بعضی وقتها استراتژی خودتون رو اصلاح می کنید.